Menu Zamknij

Wycieczka do Krakowa i okolic.

28 września , w deszczowy poranek wybraliśmy się na wycieczkę. Baliśmy się, ze pogoda zepsuje nam tak dawno wyczekiwany wyjazd. Nic z tych rzeczy, dzisiaj możemy stwierdzić, że wszystko się udało. Świetny kierowca autokaru, pan Michał bezpiecznie przywiózł nas do grodu Kraka. Zwiedziliśmy podziemia miasta, Kościół Mariacki, spacerowaliśmy po pięknych uliczkach i krakowskich Błoniach. Wawelski smok zionął ogniem na widok naszych koleżanek, zaczarowane dorożki jeździły wokół Rynku. Podziwialiśmy Kraków późnym wieczorem, pokłoniliśmy się Adamowi Mickiewiczowi.

Odwiedziliśmy Muzeum Sztuki Współczesnej i historyczną dzielnicę Krakowa, Kazimierz. Następnie niezawodny i punktualny pan Michał zabrał nas do Wieliczki. Byliśmy oczarowani, to naprawdę piękne miejsce. Pogoda dopisała. Niestety piątek przywitał nas deszczem. Tego dnia zmierzyliśmy się z trudną historią w muzeum Auschwitz-Birkenau. Nie sposób uwierzyć, że to człowiek gotował drugiemu człowiekowi tak straszny los.

Czwartego dnia odwiedziliśmy największy w Polsce park rozrywki- Energylandię. Szaleństwom nie było końca. Nasze opiekunki: p. Beata Graczyk, p. Anna Witkiewicz i p. Elżbieta Redwanz-Kubik również świetnie się bawiły. Nie straszna nam była nawet Zadra. Cali i zdrowi, pełni wrażeń wróciliśmy w niedzielę, 02 października do domu i jak tu się nie zgodzić z Korą Jackowską, że: „Podróżować, podróżować jest bosko”. zadowoleni uczniowie klas:2g i 4eg